Doorgaan naar hoofdcontent

Lieve mama's en papa',

alweer een weekje voorbij! ik zal dit briefje echter kort houden want ik denk dat de foto's voor zich spreken :).
 
Ik kan alleen maar vertellen dat afgelopen week FAN-TAS-TISCH was, we hebben enorm genoten en mogen volgende week genieten van een weekje welverdiende vakantie!

Woensdag een heel leuk trouwfeest en vrijdag werd Marte 3 jaar, proficiat! Marte bracht 2 heerlijke cekes mee mmmmmmm! Lekker! Bedankt mama en papa!

Onze laatste dag werd ook afgesloten met een heel leuk carnavalsfeest en dan nu...zwaai, zwaai, ...tot over een weekje!



Na de vakantie: 


Ik wou jullie nog even op de hoogte brengen dat we op maandag 2 maart 2 nieuwe vriendjes mogen verwelkomen;

- Doguhan (Pinkeltjesland)
- Roxanne (Ienieminiland)



Donderdag 5 maart zal het STIBO staken dus, boetrhammetjes meebrengen!

Vrijdag 6 maart ga ik opnieuw naar een bijscholing ( taalstimulatie in de kleuterklas) en wordt de klas opgevangen door de juffen van het stibo en juf Dorien. De bijscholing zal maar een half dagje in beslag nemen dus op het einde van de dag worden de Pinkeltjes terug afgehaald in Pinkeltjesland :)


Groetjes!

Juf Ellen

Reacties